Merhaba kızlar,
08.09.2023 cuma günü oğlumu kucağıma aldim ama anlatacağım şeyler çok,zor zamanlardan geçtim, geçtik o yüzden ancak yazabilmek nasip oldu
Gelelim hikayeme,ben uzun ve pozitif dogum hikayelerini her okuduğumda heyecanlanir ve geceleri hikaye okumadqn uyuyamaz hale gelmsitim o yüzden kendi hikayemi yazmayida cok istemistim .Thethealing uygulayicisi oldugum.ici. sürekli bu dogumumda suni sancı almadan, kolaylıkla,hizla, hastaneye gittigimde 7-8 cm.acilma ile acilden giriş yapip hemen dogurdugumu imgelemis hep o anin canlandirmasini yapmistim.Ve doktorum 41.hafta olana dek sanci vs olmazsa suni ile normal dogumu başlatacağını soyledigi icin son kontrol yani 39+2 den sonra hergun yürüdüm,pilates topunda hareket ettim evde yerleri elle çömelip sildim zaten normaldede diger iki cocugum icin surekli hareket halindeydom ama sicaklardan dolayi son aylarda evden disari cok çıkmak istemiyordum Ama suniden oyle korkuyordum ki ilk ikisinde yasadiklarim nedeniylez kendi sancilarim.gelsin diye her yolu denedim.Ve nihayet retroda çıktı artik dogurabilirim.derken ayin 7 side bitti o gece belimde agrilar vardi ama ben onemsemedim cok hafifdi çünkü, sonra çocuklarımı 12 de yatirdim hatta birlikde ucumuz.yattik ama.namaz.kilmak.icin geri kalktim yine uyuyamadim.sicak diye, ve namazi kıldım geri wc ye girince bir baktim nisanim gelmiş tabi beni aldi bir heyecan🤭 yatarmiyim geri güya enerji toplamak icin biraz uyuyup sanci gelince uyanacakdim ama yattım kalktim heyacandan uyumak mümkün degildi.
Derken 2 den sonra agrilar 10 dk da bir gelir olmustu ama cok duzenli degildi lakin tamamen de durmuyordu anlamistim dogum olacağını ve kimseye haber vermeden sadece esimle gidecegim diyede cok istiyordum esime bile ablasi annesinw söyler yanima gonderir diye hic soylemedim,.surekli evde yürüdüm, topla zipladim oğlumun ranzasina çarşaf baglayip ona asıldım saga sola yaylanma hareketleri yaptım çömelip kalkarak. Arada üşüdüm çorap giydim, arada yandım vantilatoru camı açtım ve sancılarım artık sürekli ve düzenli gelir hale gelmişti.Sabah 5 gibi esime söyledim ve oda 7 de işten geldi , onun geldiğinde artik aniden ikinma istegi gelmesi korkusuda kalmadigi icin sicak dusa girmeye basladim, ve gercekden dusda comelip.kalkarken sancılar daha kolay gelir olmuştu ama saat 9 a dogru geldiginde ben artik 3 dk.da bire düşmüş ve dayanamiyorum diyecegim şekilde cok nefes nefese kalır hale gelmistim ,sanci diger dogumlarimda oldugu gibi belimden vuruyordu ve geleceğini anliyordum artik nefes almayi unutur. hale gelmistim çünkü hastaneye gittigimde daha acilmanin 3-4 cm olmasi ihtimalini düşünüp panik oldum bi an ve esime.dedim hadi artik gidelim dayanamıyorum , bu arada esim gelir gelmez gidelim demisti ama hastane yakin oldugundan ve yine suni almamak.icin.dayanacagim.noktaya kadar gitmek istemedim kızımda çünkü yasamistim bunu.
Ve annemi aradi esim cocuklarin yanina onu biraktik ben tabi sanci.geldikce aglayacak duygusallikdayim annemde gelince,.son sanciyida karşıladım indik derken arabanin kapisinda yine bi sanci ve onuda geçirince ancak binebildim ve esimin kornalari eşliğinde gözümü kapadim thetada calisma yapmak icin ama ne mümkün sadcee nefes alip vermekle yetinebildim ve on dakikaya hastanedeydik.acilden girdik beni.tamda hayalimdeki gibi sandalye ile.cikardilar, doktorum henuz gelmedigi icin dogumhaneye gonderdiler muayene icin ve esim kapida beni aldilar ama nasil korkuyorum esimdede tembihledim 3-4 cm derlerse derhal sezeryane alsinlar ben daha fazla dayanamam diye.Ebem guleryuzlu biri beni kuzum diyerek karşıladı, catala aldi bence tam aciksin ama muayene edelim bakalim dedi ben tabi beni teskin etmek icin dedigini dusundul nefes alip veriyorum sürekli sessizce ve ebe o an tam aciksin diyince dünyalar benim oldu hayal ettigimden bile güzeldi oan🥰
Gercekden mi yoksa benimi kandiryorsunuz dedim tabiki gerçek sen cok bilgilisin bu saate kadar nasil.dayandin dedi.ebe, hastabakici bir abla sen gece gelip gerimi gittin dedi yok hic gelmedim diyince nasıl dayandin bu kadar sanciya dedi, dedim suniden korkuma gelmedim🤣
Sonra ebe tam aciksin ama bebek henüz yukarıda onu indirmek icin yon vericem dedi, dr unda gelir o zaman suyunu patlaticam simdi bekliycez dedi
Tmm dedm ama catal cok yatar.pozisyonda idi ve sanci geldiginde zorlaniyordum , neyseki ebe canimi yakmadan gayet kibar sekilde bebek icin gerekeni yapti o sirada dr da geldi suyumu patlatti ebem, ve sanci gelince ikin dediler geldik travma anilarimin depresecegi kisima,cunku kizimin dogumunda ikinma asamasi cok zordu , ikinma hissi yine hic gelmemisti ve bu kez suni almamis olmama ragmen yine gelmedi kızlar, ogrendigim şekilde ikinmaya calisiyorum ama olmuyor o his yok çünkü, bu kez karnima bastiran olmadı,hatta jet hızıyla geldin doguruyosun kesisiz bir dogumun olacak dediler ama ikinsamda bebek gelmiyor yetmiyor cok guzel.diyorlar ama bi turlu nihayete ermiyor derken o an bebegimin kalp atisini duydm hızlanmışti ve o panikle ben nefes almayi bile.unuttum herşey süper giderken sag bacagimi kasmisim ve tam da bebeğin basinin cikacagi an, hastabakici da ebede doktorda bacağını birak kasma dediler ama ben bacağıma komut veremiyordum sanki duyuyorum ama elimden bişey gelmiyor, sonra tabi bebegin basi çıktı ben hissettim ve o an panik halim gecti ve kendimi saliverdim🙈
Ahh dediler.ah be kizım bunu neden yapmadin neden rahat bırakmadın bacağıni,😢 bebegim ben bacagimi.kastigım için ve kordonuda boynuna dolandigi icin nefessiz kalmis o an çıkar cikmaz aglamadi, kucagima bile vermediler, mosmordu zaten hemen aldilar bi uc bes saniye herkes bebegin arkasından gitti bendeki üzüntü ve panigi siz düşünün,neyseki doktor geldi ve bi ağlama sesi geliyor bu benim bebegm mi ?dedim ,evet dedi dr um seninki ,hastaneyi ayaga kaldiriyor ,ohh dedim sevindim ama bu kezde dediler ahh o an kendini kasmasaydin dikissiz super hizli bir dogum olacakken, yirtilmalarin oldu onlari dikicez dediler tabi ben yirtilma ne bilmiyorum dikis deyince epizyo gibi bes on dk.surecek sandim ama yarim saat sürmesi, asla uyusmamasi agrisi acisi dayanılmazdi ve bebegimi.gorememis olmak bi yandan,dogum bitti ama.ilk kez yasadig bu dikis acisi beni şok etmisti, ve 09.51 de dogum yapmisken 10.bucuk olmak üzereyken çıkardılar beni ,esim.kapinin ağzında, gordunmu bebeğimizi dedim yok dedi göstermediler,ben yine korktum odaya getirildim tir.tir titriyorum , dikiş bitti ama ebe arkamdam geldi dedi rahmini kontrol edicem 3.dogum sonrasi kanama durmaz, rahmini almaya kadar gider olay o.yuzden hic bisey kalmadan pihtilari temizlemm.lazim, o da ayri bi surec anlatip kimseyi korkutmak.istemiyorum ama ebemin tatli dili ve herseyi anlatarak islem yapması cok iyiydi, sebepleri sonradna mantikli geldi karnim.daha cabuk indi,.o sertlik olan kisma gelip bi kez daha masaj yapti yine kontrol etti ve cok sukur artik rahim toparliyor dedi ama o sirada hala bebegim yok , tam 11 de ancak getirdiler nefesi yuzundem kontrol altinda tutmus hersey yolunda olunca getirmislerdi , sonunda kavuşmuştuk oglumla 3810 gr.50. Cm olarak 40+2 de cuma sabahi gelmisti ailemize , cocuklarim geldi annem kayınvalidem gorumcem, hersey cok guzeldi ayagada kaldirdi ebem yürüdük wc ye gittim vs hersey sorunsuz geçti yirtilmadan dolayi dikisim cok ama asla agri sizi olmadi sadece ilk gunler dedikleri gibi wc de yanma oldu ama.pansumanlari dikkatle yaptim oda gecti bugun 18 gunluk oldu bebeğim hala.diksilerim.dusmedi onlarda geçince bi ohh ne diycem artik,
Darisi bekleyem arkadaslarimin basina ama..hizli olusu sizede nasip olsun,. ıkınma kısmı dilerim kimse benim gibi bir sonuc.yasamasin o esnada🥰🤲