Merhaba kızlar Allah’ın izniyle yarın sabah doğuma giriyorum 37+1 de alıcak doktorumuz suyumuz biraz azalmış gebelik şekeri olduğu için çok korkuyorum bol bol dua ederseniz sevinirim Allah’ın izniyle sağ sağlim alıp çıkayım bebeğimi 🥹🤲🏻 ne çabuk geçti zaman hiç anlamadım daha dün gibiydi tüp bebek tedavisi görüyorduk şimdi Allah’ın izniyle kucağıma alicam Allah’ım isteyen herkese nasip etsin tez vakitte 🤲🏻
28.09.2023🥹