Nasminel iyi okursan kuzum ben paylaşmasınlar demedim sadece boşuna kendilerini üzüp bebeklerine zarar verdiklerini dile getirdim. Sağlık elden gidince kimse umrunda olmuyor. Allah dermansız dert vermesin. Hamileliği güzel giderken sağlığı yerindeyken kulağını kapatmak zor değil ama başkası için bebeğimi üzmem üzemem dedim 😉 günlerce hareketsiz olsa bebeğin acıyla kıvransan başkasını düşünecek durumda olmuyorsun o an sadece bebeğin var ve diyorsun ki allah başka dert vermesin. Çaresiz kalmak kadar zor şey yok. Bebeğim önemli ben önemliyim dedim 😉