Aselirmak değerleriniz kaç peki bana 34+4 de teşhis koyuldu o gün ilaç kullanmaya başladım (Ursactive-500 sabah akşam kullanıyorum) kaşıntılarım şiddetle artmaya devam ediyor. Bugün 35+0 olduk 36da doğumu başlatabiliriz dedi doktorum. Aynı zamanda Nst de sancılarım da gözüküyor kendiliğinden de başlayabilir doğum dedi yani öyle zor bir süreç ki gerçekten 🥺