Yarın 15. Haftaya giricem son 3-4 gündür bebekle ilgili göğüs hassasiyetim, akıntı durumu, sürekli lavabo ihtiyacım devam ediyor ancak seyirme ve kusma durumlarım tamamen geçti bir anda bebeğime bişey olmuş mudur? Sizce doktora gitmeli miyim?
Bu arada bi yolculuk yaptım ama her saat başı 10 dakikalık yürüyüşlerle süreklilik halinde değil herhangi bi leke durumu vs de yaşamadım.