eylmz
Beni 24. Haftada çağırdılar. Kalp atışı ve tetanoz aşısı için. Bide her şeyi detaylı sordular. Kan, idrar, tansiyona, bacağımdaki ödeme kadar baktı. Kontrolünüz vardı unuttunuz mu dediler ben de hayır kontrole hastaneye gidiyorum zaten dedim orası ayrı buraya da gelmeniz gerekli dediler. İsterseniz siz arayın.