gokcen3232 bizim bebek arabası pusetle beraber satılıyordu zaten ama olmasaydı da alırdım benim oğlum da kış bebeği olacak 3 hafta sonra doğumum Allah kısmet ederse evde durmayı düşünmüyorum açıkçası bağışıklık için dışarı çıkması gerekiyor kış bile olsa
Sıkıca sarıp sarmalayıp her gün birlikte yürüyüşe parka doğa içinde temiz hava olan yerlere falan gitmeye çalışacağım lohusa depresyonu da yaşamamak adına eve takılıp kalmak istemiyorum zaten tüm hamileliğim evde yatarak geçti 😢