Ben ilk kızımda 6 ay atlatamadım, kızım doğdu istemedim kabullenmedim eve geçtik bu sefer kızımı kabullendim ama kaybetme korkusu ağır bastı, ağlamayı geçtim pılı pırtı toparlayıp kızımı alıp çekip gitmek istedim o kafayla evi benimseyemedim duramadım o kadar zordu ki Rabbim tekrar yaşatmasın.
İkinciye hamileyim inşallah şimdiden kendimi motive ediyorum ilkine benzemez, geçecek hep hormonlardan düzelecek diye kendimi dik tutuyorum umarım tekrar dibine kadar yaşamam