SafiyeRecep Kızlarr 6+3 hamileyim dünden beri lekelenme var doktor herhangi birşey demedi iğne verdi düşük önleyici 😔
Elif28 SafiyeRecep bence başka bi doktora görün. Bende de öyle olmuştu doktor vermemişti şüphelendim başka doktora gittim hemen hem iğne hemde hap verdi. Acilen başka bi doktora git
Zlyha SafiyeRecep pembe olmadıkça korkmayın o haftalarda gayet normal tutunmaya çalışıyo son adetten kalan kan oluyomuş bana doktorum öyle dedi
SafiyeRecep Elif28 Yani ultrasonda baktı bişey demedi ilaçta verdi progestan ama bugün lekelenme de arttı hemen gitmeyi düşünüyorum bende canım😔
Elif28 SafiyeRecep banada öyle oldu önce ultrasonda görüyorum dedi sonra lekelemem oldu dedim geçiştirdi hiç memnun kalmadim hemen başka biyerlere gittik ve acilen hap iğne verdi
SafiyeRecep Zlyha inşallah herşey Rabbimden bende ona yoruyorum ama tedirginlik oluyor işte inşallah yerleşme için böyle oluyodur