December demirdursun benim de oyle ya sancım yok ama sürekli sertlesip duruyor hareketi mi yoksa yalancı sancı mi oluyor bilmiyorum daha cok karnımin göbek kisminda oluyor sizinde mi öyle sanciniz regl ağrısı gibi mi oluyor hala cozemedim su yalancı sanciyi.
aysee-yakupp01 December benimde öyle oluyor kendini karnım sertleştiği zaman kasıklarıma sancı vuruyor yumuşacığında geçiyor ama
demirdursun December ben de çözemedim Kasilinca öyle yerimde kalakaliyorum Hafif sancı da oluyor ister istemez Bazen ağır sancı da oluyor Çözemiyorum bende. Bu arada bel ağrım aşırı fazla
Geldefor Benimde 39+1 karnım sürekli sertleşiyor bebek kasılıyor sanırım anlayamıyorum ama kasıklarımda ağrı yok doktora gitmeli miyim