Kızlar iyi akşamlar. İkiz kızlarım var 15 aylık. Dün göz muayenemiz vardı kızımın birinde şaşılık sorunu var doktor 2 yaşına kadar ameliyat olmasi gerektigini soyledi. şimdi profesör doktor görecek ve ameliyat için gün verecek sanırım. Şaşılık ameliyati hakkında bilgisi olan var mı acaba iyileşme süreci falan nasıldır?