Sağlıkla gelsin de normal veya sezeryan farketmez ya çok takılmayın ablam yeni doğum yaptı o kadar istedik ki normal olsun diye suni sancı dahi aldı saatlerce en son bebeğin kalbi düştü iki kere doktor pes edip sezeryana aldı ikisi de çok sağlıklı korkmayın rahatlayın birazcık kadere bırakmak gerekiyor hayırlısı neyse o olsun siz ve bebişiniz içinde sağlıkla kavuşun