Malesef gebeliğimin başından beri hep sıkıntılıydim zaten kusmasi ayrı iştahsızlık ayrı derken 29 a geldik bu seferde bebek doğmak istedi döndü sanci oldu serum yapıldı ilaç verildi ciğer geliştirici yapıldı sadece sakinleştirildi 33 haftaya geldik bu seferde su fazlalagi oldu 🥴 bebeğe bakıldı şükürler olsun onunla alakalı bir sıkıntı yok ama benim şeker hiç beklenmedik bir şekilde diyete ve dikkat etmeme rağmen düşmüyor öyle yada böyle 35 i gördüm ve bugün artık bebeğin etkilendigini yatış yapılıp takip edilmesi gerektiğini söyledi perinotoloji kendi doktoruma geldim yatış yapıldı idrarım da keton görüldü enfeksiyona bağlı olabilir dendi antibiyotik tedavisi başlanacak bebek in hareketleri azaldi 2 gün boyunca gözlemlenerek karar verilecek en agirida evde iki yavrum hasta onları bırakmak çok zor