yakın zamanda arkadaşım doğum yaptı anlaşmalı doktor ile hemşireler çok ilgilendi pilates yaptırdı dus aldırdı sırtına masaj yaptılar hastane odaları çok geniş ve rahat olduğunu söyledi arkadaşım hemşireler içinde çok iyi dedi benimde son 14 günüm kaldı medicabilde doğum yapicam inşallah rahatlıkla atlatırız :)