Merhaba kızlar , Plesenta previa marjinalisim ve doğumum 10 ekimde Sezeryan doğumla doğum yapacağım . Daha önce 31.haftamda bir kez kanamam oldu ondan sonra şükür olmadı şuan bir sıkıntım yok ama doğum yaklaştıkça beni korku basıyor , doktorum doğum esnasında kan ihtiyaç olabilir dedi tedbir olarak 3 ünite kan hazırlanıcak. Başına gelen aynı şeyleri yaşayan oldu mu ? Biraz korkuyorum ve rahatlamaya ihtiyacım var :(