Kızlar dün çatı muayenesi oldum. Sadece rahime degil vajina içinden kemik yapısını da değerlendirdi doktorum. Bu esnada canım çok yansada aldırış etmedim, normal olduğunu düsündüm fakat ordan ayrildigim gibi alt bölgemde hem kemikte hemde rahimde agrilar ve saplanmalar olmaya başladı. Geçer diye düsündüm ama öyle olmadi tabı. Sol çatı kemigimin agrisi gecti. Sağ tarafta cok büyük agrilarim var. Ayagimi atamayacak derecede sorun yasiyorum. Simdide wc deyken sag çatı kemiğe yakın bölgede sislik oldugunu fark ettim. Kemige zarar vermis olabilir mi doktor? Bu durumu yasayan varmi acile gidip gitmemek arasinda kaldim..
Bu arada bebek 3,5 kg gecerse sezeryana alabilirim çatı yapın basık demiştii..