Irem51 Hicbir şekilde tahlil yapmadan 50 gr seker yuklemesi yaptirdim 110 130 olması lazimken 159 cıktı şeker aileside genetik ama bidaha yapacağız dediler yaptırmak istemiyorum yaptırmayan yada bu durumla karşılaşan var mı ?
Gulhan2692 Benim ailede şeker olduğu için doktorum 75cclik uygun gördü ondada yüksek çıktı biraz, diyet yapıyorum şuan için normal gidiyo değerler 15 gün evde ölçüm yapıp kontrole gidiyorum. Şeker yüklemesinden sonraki gün açlık tokluk bakıldı orda da normal çıktı değerler. Yengem de hamile ona 50 cclikle yapıldı şeker yüklemesi ailede olmadiigi için ama yüksek çıkarsa 100cclikle tekrar yapılacak demiş doktoru. Ama normal çıktığı için tekrar yaptırmadı