Özeldeki doktorumda devletteki doktorumda normal olabilir dedi ama ben riske atmamak adına sezeryan istedim devlette olucam. Değerli bebek olduğu için ( tüm bebekler değerli tabiki ama çok bekletilmiş ve uğruna çok acılar çekilmiş) bazı doktorlar normal doğumdaki zorlanmaları yaşamamak adına sezeryan öneriyor