Ayazfatos
kızlar oncelikle mide bulantilari ne zmn basliyor mide bulantin yok diye erkek var diye kiz deniyor dogrumu biz cok kucuguz daha ama 4 haftaligiz birde neyi cok yiyorsunuz neyiniz olcak ben tatliya cok bagladim he suda var herzmn cok severim zaten oglumda portakal suyu ve tursu cok yemistim simdiyi bilmiyorum 😍
Duyguynrky
Tecrübeli annesin yani 😌 mide bulantım 3 ay sürdü. Birde ameliyatlara giriyordum normalde koku hassasiyetim hiç yoktu ama 6 ay öldüm öldüm dirildim. Ben ekşiciyim hep ekşi yedim. Ekmek arası turşu yedim 😂 balık çok severdim 9 ay ağzıma süremedim. Tuzlu çok yedim son ay tatlıya düştüm. Oğlum oldu. Beslenmeye gelince valla pek dikkat etmedim ama yumurtamı ve yoğurdumu hiç aksatmadım kırmızı et çok tükettim (rutindede öyleyimdir) peynir manyağıyım zaten ama lor çok yedim. Ekstra hiç birşey yapmadım şey hariç kansızlığım var benim pekmez içtim sürekli