Esmaa_Nur kaburga ağrısı 🥲🥲🥲 38+3 teyim afedersiniz anam ağladı yani ölüyorum sanki geçmiyor yatınca geçiyor sadece ve zamanla sırt ağrısı da yaptı yamuk dura dura bebek ters olduğu için daha da çok baskı yapıyor çok şükür bebişim yapıyor ağrıyı ama dayanamıyorum artık gözlerimden yaş geliyor doktora sordum normal dedi