Celse çok normal canım düzene giriyor demişti benim doktorum benim bebeğim 6 gün yapmamıştı o dönemlerde doktorum 10. Güne kadar yapmazsa getir dedi 6. Gün kendiliğinden yaptı şuan 4,5 aylık maşallah günlük yapıyor gazını da çıkarıyormuş rahatsız olsa zaten ağlar bence bekle biraz yapacaktır. Yapmazsa doktora başvurursun