Şu betanın yüksek olmasıyla ikiz muhabbetinden sıkılmadınız mı 😅 Alakası yok yani arkadaşımın ikizdi ama artışı bile 2 günde 2 katı hiç olmadı mesela çok az bir değerle öğrenmişti benim tekti ama 2 günde 3 katı artıyordu 😁 bu arada değeriniz gayet normal erken döllenme olmuş belli ki 🙏🏼