Dondurulmuş embriyo olması iyi birşey hem siz dinleniyorsunuz hemde tutma ihtimali yüksek oluyormuş bana da öyle yapmıştı doktorum. Yumurta toplama işleminden sonra bir dahaki adetin 2 ya da 3. Günü muayene oluyorsunuz ve transfer öncesi vücudu gebeliğe hazırlamak için ilaçlar veriliyor ve sizi 2-3 kez daha muayene ediyorlar transfer etmek için rahim uygun mu diye en son muayeneden sonra gün veriyorlar zaten doktorunuz ne yapmanız gerektiğini söylüyor. İçinizi ferah tutun ve stres yapmayın. Ne kadar yapmayın desem de biliyorum insanın elinde olmuyor. İnşallah herşey gönlünüze göre olur 🌹