Serpilfgh Hassas yorum etkilenecekler okumasın normal doğum en iyisi diye bir şey yok lütfen bu tarz düşüncelerden artık çıkın ikisi de zor ikiside zahmetli. Hangisinin iyi olduğuna ancak doktorunuz ve siz karar verirsiniz. Çatınız buna uygun mu.. açılmanız olacak mı, sancıyı iyi karşılayabilecek misiniz, yırtılmanız olacak mı bunlar tamamen muamma her şey yolunda gitse bile bebeğin son anda elini yüzüne koyup eli yanağında gelmesiyle bile harika giden bir doğumun gidişatı değişebiliyor çok yakın bir arkadaşımın başına geldi 3 ay önce ve poposuna kadar kesmek zorunda kaldılar çişini kakasını tutamadı anca toparlandı. Sezeryan büyük ameliyatlardan biri iyileşme süresi var. Her doğum kişiye özel herkesin vücudu farklı normal doğum yapıp hemen ayaklanan da var bir ay yatan da, sezeryan yapıp ertesi gün kalkıp evini süpüren de var 1 ay yatan da..