Sltn77 Sezaryen doğum da 4 gün önce spinal oldum hem onun şikayetleri hem ameliyat yerimin ağrıları çok canımı sıkıyor. Var mı aynı şikayeti olan bu süreci ne yazık ki sıkıntılı geçiren ama sonunda geçiyor diyen motivasyon lazım 😞😞😞
Bir-orhn Sltn77 Ben spinal olmadım ama yakın çevremde spinal olup başını duvara vuracak kadar bas ağrısı çeken , bunun yanında omuz ağrısı boyun ağrısı çeken tanıdığımı gördüm . Bunun için genel oldum 😀
TgbHmz Sltn77 Ben 23 gün önce spinal sezaryen oldum 2. Gün ayağa kalktım kendim işleri hallettim ara ara ağrım oldu ama ağrı kesiciyle geçti öyle bir ağrım olmadı şanslıyım galiba
melinda- Sltn77 daha çok erken, 7-10 güne hiçbir şeyim kalmamıştı benim😀 4 günden sonra çok hızlı iyileştim
Kader5138 Sltn77 daha çok erken 1 haftadan kendinize gelirsiniz merak etmeyin geçiyor bn 2. Sezeryanimi olcam gene spinal oturum büyük ihtimal
Sltn77 Bir-orhn ya gerçekten bu spinal işini hiç sevmedim ben ameliyat yerimden çok orası sıkıntı yapıyor otursam sırt ağrım coşuyor başım ağrımaya başlıyor
Seher112 Sltn77 Ben oğlumda spinal oldum boynuma vurdu canım çıktı resmen hayatımda görmediğim bir boyun ağrısıydı sezeryan yerimi hiç anlamadım boyun ağrısından 4 günde geçmişti çok şükür ama bol su kahve ve serumlarla geçti