nazelakcay Bugün 5 hafta 5 günlüğüz daha tüp bebesi☺️👶🏻🧿 Salı günü doktora gideceğiz 6 hafta 4 günlük olmuş olacak inşallah
sultanssa nazelakcay 6. haftada kese gordu kalp atisi yoktu 8. haftada kalp atisini duyduk hayirlisi ile bebeklerimizi kucagimiza almamiz dilegiyle 🥰
nazelakcay yenibirannis yaa inşallah iki tane olumsuz gebelikten sonra dört gözle bekliyoruz inşallah duyarız sağlıkla ❤️
yenibirannis nazelakcay inş cnm cuma günü kavuşuyoruz biz artık hamileliğin tadını çıkart olumlu ve hep pozitif şeyler düşün😇 sağlıkla gelsin
busraaa10 Bende dün gittim ama sat göre 5 haftalık olması lazımken 4 hafta çıktı kese 2 hafta sonra gel kalp atışını duyarız dedi ama inşallah bi sorun çıkmaz korkuyorummmmm🥲🥲
Elif_111 busraaa10 benimde öyleydi beş haftalık olması gerekirken 4 haftalık gözüktü on gün sonra gittim kalp atışını duyamadılar bir hafta daha bekleyelim dediler çok korkmuştum şükür bi hafta sonra 7 haftalıkken duyuldu kalp atışı
nazelakcay busraaa10 keseyi gördük bizde çok şükür ilk gebeliğimde bebeğin gelişimi durmuştu 8.haftada kalp atışı duyamadık bende korkuyorum inşallah ikimizde ve isteyen herkeste sağ salim kucağına alır
busraaa10 Elif_111 benimde öyle çıktı 4 haftalık çıktı ki normal bence sat zaten adet olduğum tarih 😂 ayy kafam karıştı yaniiiiii
hemsireanne16_ @nazelakcay 5+2 de keseyi gördük, 6+4 te kalp atışını duyduk 🥰 ama devlet hastanesi takipliyim. Doktorum hem daha küçük hemde cihaz biraz eski olduğu için duyamayabiliriz ses alamayabilirz demişti. Ama duymuştuk şükür 🥰
busraaa10 nazelakcay ayy inşallah canımm bakalım günler geçmiyo vallahi nasıl beklicemm 🥲 rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah