Kubrademirli Ben 39+6 haftalıkken yaptım doğumumu, sancım başladı birkaç saat sonra hastaneye gittim sadece 3cm açılmam vardı 12 saat sancı sonrası açılma 6cm oldu, artık çok yorgun düştüğümü söylediler ve epidural önerdiler kabul ettim sonra aradan tekrar bir 5,5 saat geçti ve 10cme yaklaşmıştı açılmam. Yani 39+0 açılma olmamasıda normal, bebiş gelmek istediğinde gelir, müdehaleye hiç gerek yok bence doğal akışına bırakın derim. 41+0 kadar yolu var. Normal sancı bu kadar şiddetli bir acıysa suni sancıyı düşünmek bile istemem.