Annesininkuzusu0911 Htctsbk 37 haftalık hamileyim 36. Haftada gittiğimde 3200dü bi maşallahınızı alırız 😄😄
Bsrerkk Pamugumgeliyor içim rahatladı var ya benim bebeğim de 2200g dün gittim doktora 33 haftayla uyumlu çıktı biraz stres yapmıştım kendimce ama kilosu normal o zaman
Gmzcngi Ebrarruzgar aynı zamanda hatta aynı günde hamile kalmısız seninle sanırım🙈 haftamız gününe kadar aynı hatta bebişlerin kilosu bile🤭
Annesininkuzusu0911 Htctsbk bol bol meyve yoğurt ve süt ben bunları hiç ihmal etmem canım yoğurdu meyve katar yerim cacık yapar yerim. Bide yeşillik salatası her akşam olmazsa olmaz