Sak94 Kızlar merhaba 34+4 ğm kanamayla hastaneye gittim ciğer geliştirici yaptılar erken doğum riskim var bu şekilde doğum yapanınız var mı neyle karşılaştınız denetimlerinizi bekliyorum
Seydaa123456 Sak94 34. Haftada cigerler gelişmiş oluyor zaten benimde erken dogum riskim var 34den sonra risk yok denicek kadar azalıyormus kilosuda iyiyse küveze bile girmez inşallah kaç kg ?
Gamzeeeeee6676 Sak94 benimde kızımda sancim vardı gittiğimde 2cm acilmwm vardı 35 haftaliken akciğer iğnesi yapıp sonra sancim hafifledi 39 da kizim oldu
Sak94 Seydaa123456 benim 33 6 da kanamam oldu o yüzde ciğer geliştirici iğneyi yaptılar tedbiren dolu. Gerçekleşirse diye şu an 34 4 üm her gğn nst gidiyorım henüz doğmadı en son 2550 idi kilosu
Sak94 Gamzeeeeee6676 Gamzeeeeee6676 anladım çok geçmiş olsun Seydaa123456 anladım hayırla doğuralım inşallah