Bugün sağlık ocağından aldım kan sonuçlarımi.Haftaya kadın doğuma git kese ve kalp atışı da o zaman olur dediler.Degerlerim biraz sıkıntılı, olumsuzu cagirmayalim ama herşeye hazırlıklı ol diye telkin ettiler.İlk hamileligim , değerlerden vs anlayan var mı , ya da tavsiye vs…