Dün post açmıştım cuma beta kan değerim 10 cumartesi 40 salı 102 çıktı sizce normalmi yarın bir daha kan vericem ne olur dua edin bana 2 kaybım var daha önce ama kimyasal gebelik geçirmedim hiç ne olur bu hayırlı gece hürmetine gören herkes bir dua etsin ve bilgisi olan yaşayan varsa içimi rahatlatsın😕