Beyz28 merhaba, eşim çift taraflı varikosel ameliyatı oldu geçen sene Kasım ayının sonunda Grade 3 seviyesindeydi ve ciddi sıkıntı vardı. Ameliyattan 2,5 ay sonra aşılama kararı aldığımız bir dönemde %40′lık bir iyileşmeyle doğal yoldan gebe olduğumu öğrendik. Doktor çok umutlu konuşmamışti ama mucize gibi oldu.Şu an 35 haftalık bebeğim karnımda. Ameliyat süreci çok kolaydı ama hayatımızda beslenmeden giyime kadar çoğu şeyi değiştirdik ve ben eşimi hep bitkisel kürlerle, sebze, meyve, çerezlerle destekledim