Mayaaa34 Kizlar beta 1030 cikdi 4 hafta 5 gunluk kese ne zaman gorulur ilk gebeligim daha once kimyasal oldu ?
MerveKaya38 Mayaaa34 ben 5+2 de keseyi gördük ama bebek girmemiş 12 gün sonra gel dedi inşallah sağlıkla hayırlı herşey yolunda gider 🩷🧿
october beta 3000’i geçince bi ihtimal görürsünüz keseyi bence 6. haftada gidin doktora kalp atısını da duyarsınız belki
Eminesahin1 october evet bence de 6. 7. Haftada gidin ben 5. Haftada gittim göremedi ve böyle olunca beklemek daha da zor geliyor sabret gittiğinde hem kese gözükür
october Eminesahin1 ben elli kere git gel yapmıştım ya yok beta nasıl arttı yok kese yok kalp atışı. tecrübesizlik 😅
Eminesahin1 october bende şuan aynı durumdayım size diyorum ama 😀😀 5 haftalığım şuan ama cuma günü öğrendim Salı gittim keseyi göremediler cuma tekrardan gideceğim bir gün bile bir yıl gibi geliyor o yüzden sabredebildiğin kadar sabret 😀