mermaidzak Kızlar gebelik kesesinin içinde bebeği ne zaman gördünüz kaç haftalıkken? Henüz 5+1im ama keseyi göremedik. Hep bi tedirginlik halindeyim.
Birce_19 mermaidzak 5+3 haftalık keseyi gördük ama vajinal ultrasonla henüz erken görünmese de sıkıntı yapmayın
Naniklininik mermaidzak ben bugüm kan verdim 1398 çıktı ama bir daha gitmeyi düşünmüyorum şuan 4+2 hamileyim. Haftada gidip kese kalp öğrenip gelirim yoksa stres oluyor insan yok kese yok kalp yok onun göründü benim olmadı sakince bekleyin
1basakk_ mermaidzak bende goremedim. Bugün doktorun dediğine göre benimde 5+1 20 gün sonra kalp atışlarını duyabilirsin dedi
mermaidzak karaguzelirem_ tatlibebegim_ sağ olun kızlar 🙏🏻 inşallah bana da hayırlısıyla görmek nasip olur
karaguzelirem_ Canım korkma daha erken keseyi ve bebeği görmek için bence, ben 6+4 de keseyi 7+1 de ise bebeği görmüştüm kesenin içerisinde v kalp atışını da duymuştum aynı şekilde. İçini ferah tut stres yapma yeter ☺️
busraaa10 Birce_19 bende aynıyım sizinle ama keseyi gördük normal ultrasonla kalp atışı yok daha 2 hafta sonra tekrar çağırdı bizi de kalp atışı için bende korkuyorum bi sorun olmaz inşallah
mermaidzak busraaa10 ne zaman gördünüz acaba keseyi? Beta hcg niz kaç iken? Benim 2149 en son. İnşallah sağ salim kalp atışını da duyarız kucağımıza da alırız 🤲🏻
Birce_19 busraaa10 ben kalp atışını 7+4 de duydum ama duymasakta sıkıntı yapma geç döllenme olabilir demişti. İnşallah saglıcakla kucağımıza alırız
busraaa10 mermaidzak benim pazar günü 1060 dı betam Salı günü gittim keseyi gördük canım bida baktırmadım betaya 10 ekimde kalp atışı için gidicem inşallah 😍
busraaa10 Birce_19 benimkisi hiç bişey demedi direk 10 ekimde gel götürürüz inşallah suan için sağlıklı bi kese dedi 🥲🤲🏼