Ben tiryaki değildim ama içiyordum günde 5-6 dal kadar paket taşımazdım yerine göre bazen eşiminkinden otlanırdım gebe kaldığımı öğrendiğim günden itibaren ağzıma dahi sürmedim rabbim nasıl yardım etti ise şimdi ne canım istiyor nede yanımda içene kokusundan dolayı tahammül edebiliyorum. Ben bebeğime çok zor kavuştum meşakkatli yollardan geçtim sanırım tiryakisi de olsam içmezdim ona zarar verecek hiçbir şeyi yapmazdım bir de böyle düşünelim anneler .. bile isteye çocuğumuza zarar verir miyiz ? Bu düşünceye sahip bir anne zaten içmez çok çöl tiryakisi olanlara bir şey diyemem tabiki ama günde 3-4 dense bari 1-2 dala indirsinler ☺️