Tugba_sari Kızlar bebeğim Kasım ortasından sonra doğacak inşallah. Sizce uyku tulumu mu almalıyım yoksa kundak mı?
zeynozey Tugba_sari ilk ay kundak kullansan bebek için iyi canım,(yarım kundak) sonra uyku tulumu giydirmeye başlarsın.
tugba_2365 Tugba_sari ben owlinin uyku tulumunu almıştım, büyüyen uyku tulumlarindan. İlk zamanlar için yarım kundak gibi kullanılıyor zaten, kollar kapalı aşağıda ayaklar serbest. Çocuk büyüdükçe tuluma dönüştürüp kullanmıştım bir kaç ay.
Tatar59 Tugba_sari kundak kesinlikle. Uyku tulumu eğer paraya kıyıp en iyisini alamayacaksınız hic almayın derim. Çok terletiyor ve sürekli hasta oluyorlar bu sebepten.
Seh999 Benim de kasım başı inşallah. 2-3 hareketlenene kadar kundak kullanacağım çünkü uzmanlar da kundak öneriyor bebek kendini güvende hissediyor
tugba_2365 Blueberry0 aman ha tam çok zararlı kalca gelişimi için. Malesef bizim zamanımızda sıkı sıkı tam kundaklama yüzünden kaç kişi sıkıntı yaşadı kim bilir.
hulyaca Tugba_sari nasipse bizim de kasım da doğum. Ben yarım kundakla uyutmaya çalışacağım. Uykuları çok iyi oluyor o zaman. İlk kızım çok sevmişti baya kullandık öyle. İkinci kızım hiiiiç sevmedi. İnşallah bu sefer oğlum sever de o da ben de rahat ederiz 🙈
Srecls1 Ben owli aldım bebek yenidoğdugunda kundak oluyor bir yaştan sonra uzantıları açıyorsunuz uyku tulumuna dönüşüyor aşırı güzel 2.5 tog aldım hem yaz hem kuş kullanabilirim diye