cigdemcanruh kızlar merhaba ilk dogumumda kızımı 50 gün emzirebldm bazi sebeplerden dolayı sütüm kesildi smdi 18 gunm var 2. gebeligim bu kızımı emzirmek istiyorum... ilk gebelikde rezenenin cok faydasni görmüştüm cok tu sütüm hatta ilk 10 günlükken buzlukda 7 paket sütüm vardi çoğunu sağıp buzluga koymuştum. smdi merak ediyorum acaba şimdiden icmeye başlasam rezeneyi sütüm fazla olurmu? ilk hamileligmde cok cekdm gece kalkp mama yapmakdan😔 maddi açıdanda epey zorluyo insanı.
Gurbetgelini cigdemcanruh stresten uzak üzüntüden uzak öncelikle bol bol yeşillik bulgur pilavı bol su temiz hava sağlıklı beslenme çay falan herşey hikaye ikinci çoçuğumu emziriuorm hiç çay falan içmedim stresten uzak olunca sağlıklıda beslenince oluyor