Deletedmom_70 psikolojik olabilir, bende dayımlarla temas etmemiştim ama aynı ortamdaydım kaşınıyordum kendi kendime kbarcıklar çıktı falan kuruyordum kafamda. Sonra geçti düşünmedikçe, öyle bir durumda yakın temasa girmeyin ellerinizi falan sürekli yıkayın, temiz giysiler giyin