Cikcik00 Hamilelik çok özel bir durum. 1 kez şehir hastanesine gittim eşin başka yerde sen başka yerde bekliyorsun. Doktor zaten 5 dakika falan konuşuyor, hatta 5 bile çok. Kapı açık sana söylediğini kapıdakiler duyuyor. Sanki 10.hamileleliğin gibi hissediyorsun. İmkan varsa özele gideceksin. Her şeyinle insanca ilgileniyorlar. İdrar verecektim bekliyorduk beklemekten de sıkıldım, o sırada doktorum odasına giderken beni gördü. Gelmiyorsa gel odama gidelim muayeneneni yapayım dedi. Devlettekiler yüzüne bile bakmıyor ya. İşini sevmiyorsan, insan sevmiyorsan, maaşını beğenmiyorsan yapma ozaman. Maddi durumu olan için özel kesinlikle.