Ben aniden rahatsızlandığım için aciline gittim ve maalesef 2 gece kalmak zorunda kaldım. Yaşadığım stresi bi ben bi Allah bilir. Hapishane gibiydi. Önce riskli gebelik katında kaldım 3-4 sedye ötemde bir kadın düşük yaptı ve onu dinledim. Ardından cenini bir poşetle götürdüler ve ne yazık ki gördüm. Ayrıca 2 saat boyunca ben su içebilir miyim çok susadım diye 10 ayrı kişiye sordum hepsi doktora sorup geliyorum dedi ve gelmedi. En son içebilirsiniz dediler ama yanımda bırakın suyu ne telefon ne bir şey vermiyorlar. Su istedim yok burada dediler. Eşimi aramam lazım diyorum şu an düşüneceğin son şey diyorlar. İlk hamileliğim ve mental olarak beni mahvettiler. Odaya geçtim. Görüş alanı gibi bir alan yapmışlar gelenleri ancak orada görebiliyorsunuz. Annemi bile refakatçi vermediler yanıma. Tabi benimki doğum değildi. Bir anda doğum başlarsa oraya gideriz demiştim eşime. Doğumhane alanı da çok farklı değilmiş orada bir arkadaş anlattı, herkesin sesini duyuyorsun dedi ve o an vazgeçtim. Odalar 2 kişilik, kanaması olan yeni doğum yapmış 2 kadın, yeni doğmuş uyku saatleri belli olmayan iki bebek, iki refakatçi ve tek tuvalet-duş… Uygun gelmedi bilemiyorum. 2 defa da kontrole gitmiştim. Bunca yıllık doğum hastanesinin ultrason fotoğrafları tost makinesi ile çekilmiş gibi olmamalı diye düşünüyorum. Doktor deseniz asıl doktor mu yoksa asistan mı anlamıyorsunuz bile. Randevu saatinde giriyorum başka, nst ye girip geliyorum başka… işin özü rabbim yolu düşene yardımcı olsun.