Busss123 Tüplerini bağlatan veya bağlatmayı düşünen var mı ? İlk çocuğuma hamileyim 26 yaşındayım ikinci çocuk asla istemiyorum bana kalsa birinci çocuk da asla istemezdim ama korunduğumuzu düşünürken hamile kalmışım sizin fikirleriniz neler ?
Canan-_16 Busss123 kesinlikle bence yanlış düşünüyorsun ve bu yaşta tüp bağlamazlar bende sizin düşüncenizdeydim ve şuan okadara çabalıyorum olmuyordu yeni hamileyim pişman olacağınız kararları vereyim ve özel değilse neden istemiyorsunuz
Busss123 Canan-_16 hayatı yaşamak varken çocuk bakmak bana saçma geliyor çok rahattık gezip tozardık çocuk her anlamda zorluk Allah bi tane verdi sağ Salim onu büyütmeyi onu iyi imkanlarda yetiştirmeyi düşünüyorum ikinci bi çocuğa ayıracak ne sevgim ne vaktim olcağını düşünmüyorum eşimde aynı fikir de ikimiz de tek çocuğuz iyi ki kardeşimiz yok diyoruz hatta 😀
Ozge_29 Busss123 Fikrinize saygı duyuyorum yani duymak zorundayım ama tüp bağlatmak için de bazı kurallar var yaşınız çok genç tek çocuğunuz vs tabiki ikinciyi isteyip istememek size kalmış eşinizde sizde kardeş duygusunu tatmadiginiz için çocuğunuza da kardeş düşünmüyorsunuz sanırım çünkü o duyguyu bilen birinin çocuğuna kardeş istememesi mümkün değil hakkınızda hayırlısı olsun:)
201520202023 Tek cocukta tüp bağlamıyorlar 3. Çocuk yada cok ciddi bi rahatsizligin olmadigi surece ozelde olsa baglamiyor 24 yasında 2. Bebeğimi dogurdugum zaman istedim yasin küçük diye baglamadi suan 3. Hamileyim 27 yaşındayım bu sefer baglatcam ınsallah
Busss123 201520202023 onlara ne ya böyle bi hakkımız yok mu çok saçma hiç çocuk sahibi olmam isteyen insanlar var