elifaydinn Cuma günü sabahtan yatışım yapılacak 2. Sezaryenim olacak çok heyecanlıyım ve çok korkuyorum . Sabahtan beri bir ağlama tuttu gidiyor 😥 Cuma günü benim gibi doğum yapacaklar ne durumdasınız acaba Allahım sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰🥰💜💜
AhmetVeMustafa elifaydinn benimde aynı gün sezeryan olucak heyecanla bekliyordum ki bugun oğlum hastalandı 😥
N-23 elifaydinn canım bizede dua et benim plesenta rahim ağzını kapatmış inşallah bizlerde senin gbı o günleri sağlıkla görelim 🤲🤲🤲sende kazasız belasız yavrunun kucagına al inşallah🤲
elifaydinn zeynozey Allahım sağlıklı uzun ömürler nasip etsin inşallah , ne güzel büyümüş zor zamanlar geride kalmış şuan tekrar başa saracağım için inanılmaz panikliyorum 🙊🙊🥲🥲
elifaydinn N-23 Allahım sağlıcakla birbirinize kavuşmayı nasip etsin canımm , iyi düşünelim Allahım hayırlısını versin inşallah 🥰🥰💜💜
AhmetVeMustafa elifaydinn evet anaokuluna gidiyor geride bırakmak zaten zor geliyordu şimdi ilacı düşün ateşini düşün analık çok zor😥 çok teşekkür ederim bu arada ❤️ bebişlerimize sağ salim kavuşalım inşallah 🤲🏻
Avril elifaydinn Allah yardımcınız olsun inşallah sağlıkla kavuşun evladınıza çabucak iyileşin Biz de sizden tam 3 hafta sonra bir cuma günü öğle vakti kavuşacağız inşallah. Tabi öncesinde bir sıkıntı olmazsa 🥲🙏🏻 ben de cuma günü sela vakti doğmuşum oğlum da öyle olsun istedim
Glyszr09 elifaydinn Benim de nasip olursa cuma günü sezaryen olucak bugün yatış yapıldı tahlillerim oldu izinli çıkış yaptım yarın öğlene tekrar yatışa gidicem cuma da nasipse doğum Ben de evdekilere çaktırmamaya çalışıyorum ama için için ağlıyorum dayanamayıp patlıycam en son 😭😂
elifaydinn Glyszr09 bende tahlillerimi geçen hafta yaptırdım bir sıkıntı görünmedi çok şükür , ama inanın dayanacak gücümde kalmadı belim dizlerim koptu kopacak sanki . Allahım sağlıcakla kavuştursun 💜🌸