gizemnr17
Gec döllenme olabilir ve bu yüzden de yaptığımız testlerde çıkmıyor ne yazık ki ben öyle duruma gelmiştim ki sabah akşam test yapıyordum artık ama aslında normali olan adet gününü baya geçtikten sonra yapılan testler olumlu cevap verir o yüzden sen içini ferah tut hareketlerinde dikkatli ol ve biraz daha bekle eminim ki vardır gönlünden geçen nasip olur :)