Kesemin şekli bozuk özele gidiyodum düzelebilir denildi dün kahverengi leke geldi ve kesildi bende bugun devlete gittim ve kesen yamuksa zaten ssğlıksız dendi kalp atışıda duyulmuyo dendi özelde ki orda bi kan akımı başlamış cihazın duyacağı kadr net değil dedi kesesi yamuk olup düzelen oldumu