Kumru88 Adetim bugün bitti hemen ovulasyon testi yaptım böyle çıktı hergun mu yapmam lazım çift çizgiyi görene kadar ?
babylook Kumru88 evet tekrar adet olana kadar devam et ikiside aynı koyulukta olmalı yumurtlama oluyor silikleşince çatlamış oluyor o zaman testi bırakırsın🙂
Kumru88 babylook peki böyle silik çıktı değerlendirme gerek var mı ? Yoksa 2 çizgi pozitif görünce değerlendirmem yeterlimi geçen ay şans eseri kullandım adetime 2 gün kala onda pozitif çizgiyi yakaladım adetim 15 gün geçti adet olmuştum
babylook Kumru88 yok yumurtlama olunca değerlendir böyle bir anlamı yok evet bende adet olacağım gün yumurtlama gördüm iki gün sonrasında çatladı o yüzden böyle takip etmek daha iyi