benim bebeklerimde hep alerjikti büyüdükçe hafifledi yeni doğan yavrumda alerjik ve onun için molfix bezi kullanıyorum, pikiş kremleri çeşit çeşit kayın da tutuyorum. Ara ara totomuzu havalandırıyoruz çünkü iyi geliyor :D Valla bir kuma oturtmadığım kaldı tam çözemesemde iyi hafifletiyorum