Ttsznd aci yoksa normal canim. Gerçi biraz acisa yine normal çünkü bu donemde hassas oluyor göğüs uçları. Bendede var ayni dedigin gibi catlak gibi gorunuyor sari pötürcükler var icinde sikincada sivi geliyor bazen o sivi icinde kuruyor. Normal yani sütün olusumu o. Kadin dogumcuma sorabilirsin rahatlamak icin🐣🐰😊