İlk randevuda ölçülen kiloyu not alıyorlae ve ilerleyen haftalardaki kontrollerde de kiloyu ona göre baz alıyorlar . verdiğiniz kilodan başlar ölçüm, zaten fazla aşırı kilo kaybını da doktorlar önlemeye çalışıyorlar.
ama benim her zaman doktorda kilom fazla çıkıyor
evdeki tartıda daha az 😑