mimar123 Ben 40.haftadayım. bebegim 4kg şuan. 4+2 de eğer halen gelmezse doktor sezaryen ile alacak. Normal olsun diye tüm egzersizleri de yapmıştım ama demek ki olmayınca da olmuyor