Mrvoztkrmrt Adatıp da doğum yapanlar sürec nasıl ilerliyor ücretleri nasıl memnun olmadığınız bişeyler var mı acaba ? Doktorlarınız kimdi ?
-rabiss54- Mrvoztkrmrt kuzenim yeni doğum yaptı hemşireler falan çok çok ilgiliydi bende dogumumu orda düşünüyorum sütü gelmedi süt sağma makinesi gönderdiler bebek aç kaldıkça da mama takviyesi yapıldı arada bir bebek hemşiresi gelip bebeği kontrol etti ve sezeryan yeri de çok güzeldi sanki kaç sene önce ameliyat olmuş gibiydi doktor olarak da aynı doktora gidiyoruz Reyhan kaplan hafizoglu çok iyi bı doktor her gittiğimde renkli ultrason görüntüsü de veriyor ekstra ucret odemiyorsunuz
Asknnr Bende ilk doğumumu adatipta yaptım gerçekten Sakarya’nın en iyi hastanesi şuanda 15 20 günüm var Yusuf beye gidiyorum yine adatipta yapacağım
Mrvoztkrmrt Asknnr benim de doktorum Yusuf bey çok memnunum ilgili her soruya cevap alabiliyorum siz memnun musunuz?
beyzaD Snmkarakuzu ben ilk doğumu medaar da yaptım Remzi Erene gidiyorum Allah razı olsun suan Adatipta doğum yaptırıyor orada yapacağım on son fiyat 15 bindi. Ama derseniz ki adatip mi medaar mi Medaar derim, kardeşim yeni doğum yaptı Adatipta hersey değişmiş.
beyzaD Adatıpta varis çorabı giydiriyorlar, sezeryanda olsa elle kanamaya bakıyorlar, ben medaarda sezeryandim corap giydirmediler, alttan elle muayene etmediler bana değişik geldi bilmiyorum.